treningi grupowe

Zajęcia grupowe
fitness oraz pro

Profesjonalne treningi w kameralnych grupach, wspierających się osób. Stawiamy na bezpieczeństwo, dobrą atmosferę oraz zdrowy ruch.

  • KAMERALNA, WSPIERAJĄCA SIĘ GRUPA

    Zajęcia grupowe w naszym klubie, odbywają się w grupach do 12 osób, podczas zajęć Fitness oraz do 6 osób, podczas treningów PRO. Podczas zajęć dbamy o życzliwą atmosferę, bez elementów rywalizacji. Dzięki spotkaniom w klubie, nasi klubowicze często nawiązują znajomości i przyjaźnie.
  • ZINDYWIDUALIZOWANE PODEJŚCIE I BEZPIECZEŃSTWO

    Priorytetami w pracy z naszymi podopiecznymi, są bezpieczeństwo, efektywność oraz poprawność wykonywanych ćwiczeń. Treningi w stosunkowo niewielkich grupach pozwalają na zindywidualizowane traktowanie każdego uczestnika. Podczas treningów ważni są dla nas wszyscy uczestnicy.
  • AUTORSKI SYSTEM ĆWICZEŃ TYGRYS TEAM

    Nasi trenerzy to pasjonaci ruchu z wieloletnim doświadczeniem. Po latach szkoleń, studiów, eksperymentowania na sobie oraz setkach godzin spędzonych na trenowaniu naszych podopiecznych, stworzyliśmy własny, innowacyjny system treningu.
  • BOGATY HARMONOGRAM ORAZ RÓŻNORODNOŚĆ TRENINGÓW

    Zajęcia w naszym klubie odbywają się rano, w godzinach popołudniowych oraz wieczornych. Zależy nam bezpieczeństwie ćwiczeń, solidnych efektach naszych klubowiczów, a także na szczypcie zabawy, dlatego oferujemy różnorodne formy treningów. Nasi trenerzy pomogą Ci dobrać najlepsze zajęcia, zarówno pod kątem realizacji Twoich celów, jak i upodobań. 🙂
  • REGULARNE POMIARY SKŁADU CIAŁA ORAZ MONITORING EFEKTÓW

    Każda osoba, która trenuje u nas w klubie, jest otaczana opieką zarówno podczas treningów, jak i poza nimi. Nasi klubowicze, w ramach członkostwa, mają dostęp do bezpłatnych konsultacji z trenerami. Podczas konsultacji wykonujemy ponowne pomiary, omawiamy dzienniczki żywieniowe, analizujemy postępy i modyfikujemy plan działania.
  • STATUS KLUBOWICZA, ZNIŻKI, BEZPŁATNE WYDARZENIA

    Twoje Studio Zdrowia to miejsce, w którym dużo się dzieje. Przez cały rok, organizujemy różnego rodzaju akcje i projekty, które pomagają nam jeszcze lepiej zadbać o zdrowie naszych podopiecznych. Nasi klubowicze, mają dostęp do bezpłatnych wydarzeń, takich jak wykłady, master treningi, konsultacje ze specjalistami. Aktualnie realizujemy projekt "W kontakcie z ciałem".

System treningu
tygrys team

Opracowany przez nas system treningu, to przede wszystkim dbanie o “Kontakt z Ciałem”. Zależy nam na tym, aby nasi podopieczni, nauczyli się słuchać ciała i jego potrzeb, a także traktowali je z szacunkiem.

Wiele osób, rozpoczynając ćwiczenia, jest tak zafiksowana osiągnięciem celów sylwetkowych, że zapominają oni o zdrowiu, dobrym samopoczuciu, aspektach emocjonalnych.

Misją naszego systemu treningowego jest pomaganie naszym podopiecznym w zrozumieniu jak funkcjonują ich ciała, wspieranie ich w kontaktowaniu się ze swoimi odczuciami, a także prowadzenie treningów, opartych o zdrowy ruch.

cEL TRENINGÓW GRUPOWYCH

W dzisiejszych czasach, mało kto może pozwolić sobie na spędzanie po 5h tygodniowo w klubie fitness. Jednocześnie, aby zachować dobrą formę, powinniśmy  dbać o wiele aspektów. 

Ważna jest zarówno nasza kondycja, aby móc bez zadyszki wyjść na 4 piętro, siła mięśni, która pozwala w lecie chodzić po górach, mięśnie głębokie, dzięki którym stabilizowany jest nasz kręgosłup… Siedzący tryb życia, który wiedzie większość z nas, powoduje szereg dolegliwości. Bolą nas plecy, kolana, barki, biodra. Dlatego trening, powinien dbać nie tylko o nasz wygląd zewnętrzny, ale i zdrowie.

Misją stworzonego przez nas systemu treningu, jest przede wszystkim dbanie o wysoką jakość życia naszych klubowiczów. Zależy nam, by dzięki zdrowemu ruchowi, mogli utrzymywać dobrą formę, cieszyć się z pięknego wyglądu, sprawnego ciała i dobrej kondycji.

wszystkie prowadzone przez nas treningi dynamiczne, zawierają 5 ELEMENTÓW:

Poprawa kondycji, przyspieszenie metabolizmu, redukcja tkanki tłuszowej

Kształtowanie masy mięśniowej, siły i wytrzymałości, modelowanie sylwetki

Wzmacnianie mięśni głębokich brzucha, dna miednicy oraz grzbietu, stabilizacja

Uwalnianie napięć, rozciąganie, uelastycznianie ciała, poprawa samopoczucia

Kształtowanie wysokiej sprawności ogólnej, poprawa motoryki ruchu

WYRÓŻNIAMY RÓŻNE RODZAJE ZAJĘĆ dynamicznych, ZE WZGLĘDU NA ICH CEL GŁÓWNY:

Podczas Treningu Turbo, skupiamy się przede wszystkim na poprawie kondycji oraz wydolności. Treningi prowadzone są w różnych konfiguracjach, ponieważ zależy nam na ciągłej stymulacji Twojego organizmu. Korzystamy z różnych form, takich jak trening tabata, HIIT, interwały w różnych konfiguracjach, ćwiczeń CARDIO. Dzięki regularnych treningom turbo, nasi klubowicze zarówno ćwiczą kondycję, jak i pobudzają metabolizm, co w połączeniu z racjonalnym odżywianiem, wpływa pozytywnie na redukcję tkanki tłuszczowej.

Celem głównym treningów Body Pump jest kształtowanie siły i wytrzymałości mięśni, co pozwala na kształtowanie pięknej, proporcjonalnej sylwetki. Podczas treningów Body Pump ćwiczymy zarówno z obciążeniem własnego ciała, jak i z przyrządami, takimi jak sztangi, talerze, hantle, stepy, piłki, gumy taśmy. Podczas zajęć wykonujemy zarówno ćwiczenia izolowane, które pomagają w precyzyjnym wzmacnianiu danych partii, jak i ćwiczeń złożonych, które pozwalają na bardziej funkcjonalną pracę ciała.

Treningi Core, skupiają się na wzmacnianiu mięśni głębokich brzucha, dna miednicy i grzbietu. Mądrze dbając o mięśnie głębokie, jesteśmy w stanie uchronić ciało od wielu kontuzji, ale także przeciążeń, które powstają na skutek dnia codziennego. Treningi Core, odbywają się w naszym klubie w formie dynamicznej. Podczas treningów wykonujemy różnorodne ćwiczenia, pozwalające na stymulację mięśni głębokich. 

Wyobraź sobie “pięknie” wyrzeźbione ciało latem, kaloryfer na brzuchu, ani grama cellulitu. A w nim osobę, którą bolą plecy, ciężko się jest jej schylić i nie może pograć w siatkówkę, ze względu na ból barku. Wiele osób, skupionych na wyglądzie, ćwiczy przede wszystkim sylwetkę, zapominając o elastyczności i sprawności ciała. Dla nas treningi Fitness Bikini to przede wszystkim dbanie o zdrowie, poprzez ćwiczenia funkcjonalne, uelastyczniające powięź, rozciągające, rozluźniające. Piękny wygląd latem na plaży, jest dla naszych podopiecznych skutkiem ubocznym mądrej pracy, a nie celem samym w sobie.

Celem treningów funkcjonalnych jest dbanie o Twoją wysoką jakość życia i funkcjonowania. Dzięki regularnym treningom funkcjonalnym, nasi podopieczni są sprawniejsi, poruszają się z większą gracją i łatwością, są mniej narażeni na kontuzje. Trening funkcjonalny poprawia motorykę ruchu, koordynację, propriocepcję. Trenując funkcjonalnie, zwiększa się zarówno komfort życia, jak i satysfakcja z uprawianych sportów. Treningi funkcjonalne powinny być podstawą ćwiczeń każdego sportowca, zarówno profesjonalisty, jak i amatora. Bez względu na to, czy trenujemy piłkę nożną, bieganie, jeździmy na nartach, czy gramy w siatkówkę. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Treść akordeonu